17.mai

Ja, jeg vet at mine hunder hadde det helt fint med 17.maitog midt i Trondheim sentrum. De elsker nemlig å være der matmor er.

Og i motsetning til en utstilling som gjerne varer hele dagen, tok dette bare 2 timer tilsammmen med oppmøte og togvandring 😊

Vi gikk under fanen til @trondheim.middelalderfestival og sannelig kom vi i Adresseavisa i år også. Denne gangen med mine «indiske slangehunder» (NRKs Verdens minste kommentatorboks 😆)

Frida, Wilma, Miza, Tula og Abba oppførte seg eksemplarisk. Whippet er verdens beste rase.

Og ja forresten…jeg ble feilsitert. Det var maleriene fra middelalderen somm hadde «myndelignende» hunder, ikke at mine er myndeaktige – mine er jo ekte mynder 😆