Søteste Wilma har vært med alene på tur i helga til Det Magiske Trollspeilet i Skotterud, der vi har lekt oss tilbake til middelalderen.
Første gang for henne uten støtte fra noen av de andre firbente flokkmedlemmene, og hun har vært en champ hele helgen ![]()
Whippet altså ![]()





Du må være logget inn for å legge inn en kommentar.