Whippet og middelalder

Søteste Wilma har vært med alene på tur i helga til Det Magiske Trollspeilet i Skotterud, der vi har lekt oss tilbake til middelalderen.

Første gang for henne uten støtte fra noen av de andre firbente flokkmedlemmene, og hun har vært en champ hele helgen ❤️

Whippet altså 🤩